fredag den 3. august 2012

Første indlæg!

Jeg har nakket min søde venindes blog, hihi I-: .. Ej jeg har hjulpet hende med af lave hendes blog her men hun ved ikke af jeg laver hendes første indlæg, tiiihii .. Når men jeg syntes faktisk bare lige jeg ville lave et lille indlæg til min dejlige veninde her som er en af mine bedsteveninder, hun har fortjent det som en skøn mor, veninde, kæreste og ja bare som person .. Prinsesse, jeg vil gerne fortælle dig en masse ting! men jeg gider enlig ikke lave en laaang roman her for jeg vil bare gerne fortælle dig af jeg elsker dig af hele mit hjerte også syntes jeg jer folkens som læser den her blog af i skal vide af den her pige hun er guddommelig og i skal passe på hende .. Hun fortjener kun det bedste og ja hun er skide dejlig men tag lige en slapper ikke? for hun er nemlig mest min og Peters .. Jeg deler kun med nogle få mennesker! Men elskede, jeg vil gerne sige til dig af du er en af mine bedsteveninde og selvom jeg nu tager på efterskole ikke? så håber jeg ikke du glemmer mig for jeg ville aldrig i mit liv glemme dig bare fordi jeg er på den skole .. Jeg vil altid have dig i mit hovede og jeg vil altid tænke på dig, jeg er så glad for du virkelig stoler så meget på mig af du tør af lade mig lave din blog så jeg kan din skide kode og det tis, for det er der ikke særlig mange som der gør .. Du er en sand veninde, en veninde i verdens klasse og jeg kan ikke takke dig nok for alle de gange du har været her for mig og gidet og lytte til mig shit! Jeg er så glad for jeg har dig ved min side, jeg er så glad for jeg har dig som min veninde, jeg er så glad for du virkelig har taget mig ind i dit liv .. Du er en veninde som jeg har følt jeg kunne komme til som en af de aller først, jeg har ikke rigtig følt det med en veninde som jeg ikke har været sammen med før i virkeligheden, du er den første jeg føler det sådan med og jeg er så glad for du virkelig er sådan en veninde, jeg er glad for dine forældre har fået dig til den her verden og mine forældre har fået mig til den her verden for ellers havde jeg sku ikke mødt sådan en veninde som dig! Du skal vide af du altid kan komme til mig lige meget hvad der så end sker i mellem os to, du har en plads i mit hjerte som ingen andre for lov til af tage, jeg elsker dig af hele mit hjerte og mere til! husk du altid har mig igennem alt og tak fordi du har været der så meget for mig ...  Elsker dig! #ingeprinsesse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar