onsdag den 15. august 2012

Ud med falske kællinger, en gang for alle!

Hejsa bloggen.

Jeg har lige brug for at komme ud med et par ord, jeg er simpelthen så rasende! Her de sidste par uger har jeg oplevet at over halvdelen af dem jeg troede var mine veninder, var falske. Jeg har gang på gang oplevet at jeg har siddet og betroet dem noget, og dagen efter ved alle det. Hm, ja hvordan mon? Jeg HADER virkelig falske mennesker! Jeg hjælper alle mine veninder når de har brug for det, om det er klokken lort om natten eller klokken lort om morgenen, - jeg hjælper dem altid. Jeg sætter mine egne behov til side for at hjælpe mine veninder, for jeg ved at når de skriver til mig at de har brug for hjælp, så mener de det virkelig også. At jeg så bliver røvrendt gang på gang, er fandeme for klamt. Hvorfor skal jeg sidde og hjælpe alle og ikke få en skid igen? Tja jeg har oplevet svigt igennem hele min barndom, så jeg er efterhånden vant til det, men det pisser mig fandeme stadig af når det er.. Hvorfor udgive sig for at være min veninde og derefter dolke mig i ryggen? Jeg forstår det virkelig ikke altså. Jeg har altid fået at vide jeg skulle tro på det bedste i folk, og det har jeg gjort, men nu er jeg sgu ved at skifte mening. Har gang på gang mistet tilliden til folk, aner ikke hvem fanden jeg kan stole på mere, aner ikke engang om de få veninder jeg har tilbage er ligeså falske som alle de andre? Men en ting er sikker, jeg er færdig med at hjælpe folk. Det er hårdt sagt men jeg gider sgu ikke stå model til at blive svigtet gang på gang, og kan sgu heller ikke holde til det mere. Så fremover, skal I altså ikke regne med jeg hjælper. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar