mandag den 13. august 2012

Søde lille stalker, skrub af med dig..

Hejsa bloggen. 

Jeg undskylder at jeg har været rigtig dårlig til lige at skrive herinde, men har simpelthen haft så travlt her på det sidste. Jeg lover at jeg nok skal blive bedre til at opdatere jer herinde. :-) 

Jeg har fået mig en 'sød' lille stalker, eller hvad fanden man siger. Det er fucking klamt, virkelig. Det er en der ringer med hemmeligt nummer, og hvis jeg så tager den siger personen intet, men hvis jeg ikke tager den, bliver personen ved med at ringe, igen og igen og igen og igen.. Så hvad fanden gør man lige? Det er pænt irriterende! Så skal have snakket med mit teleselskab, om at jeg ikke kan få nyt nummer. Men det undre mig bare hvordan personen har fået fat i mit nummer i det hele taget, for jeg har gjort sådan at jeg har hemmeligt nummer og så jeg ikke står nogen steder på nettet. Hm underligt.. 

Jeg har også haft min lillesøster på 17 hjemme på en lille ferie, da hun havde brug for at komme lidt væk (hun bor på opholdssted), så hun kom lige nogle dage. Det var rigtig hyggeligt, og vi fik lavet lidt op på Annabel's værelse, da jeg syntes der var så kedeligt derinde. Så vi gik igang med at male, og nu har hun fået nogle disney figurer på væggen, så der ikke er så kedeligt derinde mere. Hun bliver ellevild :-D.

Jeg er også gået igang med at lede efter et andet sted at bo, da jeg simpelthen ikke gider bo på 1 sal mere (godt nok bor der kun en nedenunder os, men alligevel). Jeg HADER seriøst trapper, og især hvis man har været ude og handle stort ind og skal slæbe alle poserne op af trappen helt alene.. Ih jeg er god til at brokke mig.. Men det er bare som om der ikke er noget der er ledigt, vi havde været ovre og kigge på en lejlighed/hus, og den var simpelthen så lækker, men selvfølgelig havde der været nogle før os som ville have den, så der røg den. Og har simpelthen kigget overalt, men nejnej. Det ser ud til vi må blive boende, og det magter jeg ikke. Hader trapper, hader alt den støj, og hader virkelig mine underboer der er alkoholikere.. Fedt -.-'

Og sidst, jeg er kommet godt igang med min nye livsstil. Det føltes simpelthen så godt at lægge alt det fede og usunde mad på hylden og spise masser af grøntsager osv. Har da også allerede tabt mig 3 kg på en uge, så det går sgu fremad. Jeg har også fået en masse mere energi af det, og det kan Annabel tydeligvis mærke på mig. :-) Det var alt for denne gang, håber I nyder at følge med. 


Her er så et billede efter jeg lagde min livsstil om, og man kan da se lidt. :-)



Min søde kæreste der er MEGET optaget af en film, som han startede med at sige at vi bestemt ikke skulle se. Hahha, typisk mænd ik? 


Fra vores tur til fårup sommerland i år. <3


Min søde lille skat, som er blevet klippet efter hun havde haft fat i en saks i børnehaven. Lille skid!

På vej hjem fra svømmehallen, hun insisterede på at tage et billede. Og det blev da meget godt alligevel?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar